امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
ارينارين، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

امیرعلي و ارين فرشته هاي اسموني

خونه مامان عسل

1397/2/10 22:44
نویسنده : مامان آزاده
150 بازدید
اشتراک گذاری
سه شنبه رفتم پیش خانم منصوری معلم مهربونت ازش پرسیدم برای چهارشنبه اجازه گرفتم بریم پیش مامان عسل. سه شنبه عصر داداش متین اومد دنبالمون با هاش اومدیم پیش مامان عسل حالام که اینجایم می پرسین. کی میریم خونه نمی شه بیشتر بمونیم منم میگم داداش باید بره مدرسه خلاصه دو تا جوجه خوشکل دارم که با دنیا عوضشون نمی کنم خیلی دوستون دارم نفس و عشق مامان هستین در ضمن امیر نمی دونم چی کار کردی که انقدر خانم منصوری دوست داره میگه پسر خیلی ساکت و مهربونیه خدا رو شکر می کنم که دو تا پسر مهربون دارم که اونقدر هم هوامو دارین

[img:AgADBAADMa8xG5GjCVP8iIcjt-yOIgkHmhoABIOHEUp3ncfWJDoBAAEC]


[img:AgADBAADL68xG5GjCVMFy-Isj2BrPiZ3kRoABPPcwGfxYaRwJSsBAAEC]


[img:AgADBAADMK8xG5GjCVNBaFKjhk-wG5vnmxoABL5eZvOzPstRqicBAAEC]
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)