امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
ارينارين، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلي و ارين فرشته هاي اسموني

رفتن مامان برای مگدونالد به بیمارستان

1392/2/26 17:01
نویسنده : مامان آزاده
345 بازدید
اشتراک گذاری

 

 مامان این روزا خیلی دلم گرفته مامان داره یک برادر برات میاره فردا وقت عمل دارم و باید برم بیمارستان  عزیز مامان همش یاد مامانی میکنم که در مدتی که تو رو باردار بودم چقدر کمکم می کرد همه اون لطفهایی در حق من کرد یادم میاد و دوست دارم گریه کنم الان دیگه نمی تونه چون قلبش ناراحته  در اون مدتی که باردار بودم نه ماه استراحت مطلق بودم  مامانی و خاله زهرا از من مراقبت می کردن همین جا دست مادر مهربونم میبوسم میگم خیلی دوست دارم عزیزم نمی دونم چه جوری زحماتت رو جبران کنم مهربونم .مامان برای پسرت امیر علی هم دعا کن یک پسر آقا برای ما باشه قربون همه مادرها بشم خدایا همه بیمارها رو شفا بده و همه پدر و مادر ها رو برای بچه هاشون نگه دار همیشه سایه بزرگترها رو بالای سر ماکوچکترها نگهدار...       

دوستت دارم مامانی جونم                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
16 مهر 91 11:43
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...