امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره
ارينارين، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلي و ارين فرشته هاي اسموني

فرشته ای از طرف خدا به نام مادر

1394/12/9 5:22
نویسنده : مامان آزاده
168 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به پسرهای گلم به عشقام که هر روز دارن جلوی چشمام بزرگ و بزرگتر میشن ساعت 

چهار صبحه نمیدونم الان  چند وقته که نتونستم بنویسم شاید هم یک ساله الان که دارم می نویسم ارین

اسفند تولدش٠ امیر هم خرداد.  دیگه کم کم نزدیک تولد ارین میشیم ونزدیک عید نوروز

نمی دونم شاید یکی از دلایلنوشتنم تو این ساعت مامانی بود زنیکه برای من مثل یک فرشته می مونه اون که همیشه ارزومه

کردار و رفتارم مثل اون باشه مهربون  دوست داشتنی و همون فرشتهای که همیشه هم برام مادری کرده هم پدری الان که دارم مینویسم یک احساس قشنگ دارم و دوست دارم گریه  کنم الان هفت روزه که اومده بود پیشم چون عمل کرده بودم امیر علی مامان دقیقا یاد اون روزهایی افتاده بودم که استراحت مطلق بودم و تو عشق مامان تو شکمم بودی می دونی وقتی کنارم هست آرامش دارم آرومم

خلاصه تو داداشی هم که اونقدر ماشالله اذیت کردید تا می خواستم دعواتون کنم می گفت بچه اند کاری به کارشون نداشته باش بچه اند میدونی عزیزای دلم دوست نداشتم این چند روز که اینجا بود تموم بشه اولش قرار بود مامان عسل بیاد پیشمون ولی اون سرما خورد نتونست بیاد و جاش مامانی اومد بنده خدا با اون مریضی خودش از من وشما نگه داری می کرد وقتی داشت میرفت هر دو تایی گریه می کردید تو این چند روز ارینم شبها میومدی می گفتی من می خوام پیش مامانی بخوابم خلاصه بعد از بهتر شدن من  این  فرشته زیبای من که کسی نیست جز مادرم رفت خونه اشون میدونی پسرای گلم از چی دلم میسوزه از این که هیچوقت زحمتهای که به پام کشده نتونستم جبران کنم فقط از خدا می خوام مادر خوبی برای شما باشم مثل مادر خودم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سایت تفریحی مهرمانه
9 اسفند 94 12:54
سایت تفریحی مهرمانه جشنواره عکس خود را برگزار کرده است. هدف ازاین جشنواره به اشتراک گذاشتن عکسهای زیبای کودکان شماست دوست داریم با کمک شما از بهترین عکس‌های بچه‌های ایران عزیز در میان مطالب، صفحه اول و صفحات داخلی سایت منتشر کنیم عکس کودک شما در حال غذا خوردن، بازی، کتاب خواندن، ادا و اطوار درآوردن و هر بامزگی دیگری می تواند سوژه دوربین باشد عکس بگیرید و به سادگی آن را برای ما ارسال کنید تا در سایت منتشر کنیم فقط با توجه به ملاحظات نوشته شده، عکس خود را اپلود کنید و نام کودک خود از طریق نظرات بفرستید و منتظر انتشارش باشید زیبایی های کودکانتان را با ارسال عکس‌هایشان با ما به اشتراک بگذارید سایت تفریحی مهرمانه http://mehrmane.ir