امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
ارينارين، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلي و ارين فرشته هاي اسموني

ماه محرم

1392/2/25 18:27
نویسنده : مامان آزاده
339 بازدید
اشتراک گذاری

امیر علی امیر علی امیر علی در تکیه کهف العباسگل مامانمتاسفانه نتونستم در این چند روز چیزی بنویسم اما امشب بابا اومد دنبالمون از خونه مامانی اومدیم خونه خودمون  ..پنج شنبه رفته بودیم خونه مامانی .خاله منصوره و متین هم اونجا بودن شب هم خاله زهره با خاله راحله و خاله حامده و مریم اومدن آخه مامان فردا برای پسرش باید نذری میداد  مامانی باردار که بودم از خداوند یک فرزند سالم و صالح خواستم برای همین هم روز تاسوعا نذر کردم هر سال اگه خداوند خواست زنده بودم نذری درست کنم جمعه عصربه همراه مامانی و خاله منصوره و خاله زهرا . خاله زهره وخاله راحله وخاله حامده خورشت  قیمه پختیم حیف که خاله اعظم نبود آخه رفته بودن شمال ... خاله منصوره و خاله زهره و خاله راحله خیلی خسته شدن و خیلی زحمت کشیدند همین جا دعا می کنم هر چی از خداوند می خوان بهشون بده و دستشونو میبوسم واقعا سنگ تموم گذاشتن چون من  نمی تونستم کمک کنم ...خاله منصوره برات بلوز  مشکی و زنجیر خریده بود امسال با خاله راحله کلی بیرون رفتیم ..

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان ثنا جون
6 آذر 91 1:24
سلام خاله جون وبلاگ زیبایی داریدچه پسر ماهی ثنا جون در مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدهیدکد 45 این هم ادرسhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409 مرسی
Armita
6 آذر 91 18:18
Amirali to in aks khayli naz shodi


مرسی آرمیتا جونم