امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
ارينارين، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلي و ارين فرشته هاي اسموني

خدا جونم دوست دارم

1392/2/25 17:32
نویسنده : مامان آزاده
302 بازدید
اشتراک گذاری

مامایی جونم چند روز که همراه بابا مشغول خونه تکونی هستیم عزیز مامان من که زیاد نمی تونم کار کنم چون به خاطر سلامتی داداشی نباید زیاد خم و راست بشم بابا کلی تو این چند روزه خسته شده قربون روی ماهت الان خونه مامانی هستی زنگ زدم گفت خوابیده  زندگی حتی یک لحظه بدون پسرم صفا نداره داریم خونه رو اماده میکنیم برای عید خیلی خوشحالم چون آرینم داره میاد کنار ما حالا مامان 3 تا پسر داره همیشه چون یک داداشی مهربون  داشتم  و واقعا دوسش داشتم و دارم دوست داشتم اولین بچه ام پسر باشه که خدا جونم لطف کرد عزیزمو بهم داد حالا یک پسر ناز نازی دیگه هم دارم مامانی امیدوارم بتونیم درست تربیتتون کنیم من از خدا می خوام پسرهام صالح باشن ...همین جا به خدا میگم خدا جونم بزرگیتو شکر....خیلی دوست دارم....خدا جونم کمکمون کن اون طوری که دلمون می خواد بچه ها مونو تربیت کنیم 54.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)