امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
ارينارين، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

امیرعلي و ارين فرشته هاي اسموني

عقد خاله راحله سنگ تموم گذاشتی مامایی جونم

1392/2/25 17:12
نویسنده : مامان آزاده
741 بازدید
اشتراک گذاری
  • عقد خاله راحله چهارشنبه با بابا رفتیم آرایشگاه ... اول که وارد آرایشگاه شدیم با کلی اسباب بازی مواجه شدی بعد ماشین رو که به عنوان صندلی از اون استفاده می کردن دیدی عمو شما رو داخل ماشین گذاشت کلی ذوق کردی و بعد سی دی خاله ستاره.. مامایی حسابی رقصیدی عمو به من میگفت چه پسر اجتماعی داری حسابی خوشش اومده بود چون  گریه نکردی  بد اومدیم خونه مامانی ....ساعت 4 بودکه مامان منصوره اومد خلاصه از خوشحالی جیغی زدی که نگو...کلی بازی کردی با مامان منصوره شب خونه مامانی موندیم آخه فردا عقد خاله راحله جون بود اونجام که رفتیم تا آهنگ گذاشتن شروع کردی به رقصیدن تا آخر مجلس میرقصیدی همه خوششون اومده بود کلی برات دست زدن خیلی با مزه بود 
پسندها (1)

نظرات (4)

منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 17:28
سلام مامان عزیز تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید. پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.
مامانی درسا
16 خرداد 92 3:15
عزیزم تولدت مبارک انشاالله همیشه سلامت و شاد باشی


ممنون گلم
زهرامامانه ایلیا جون
16 خرداد 92 5:17
تولودت مبارک


مرسی عزیزم
علی خوشتیپ
7 تیر 92 21:20
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون